fredag 17. april 2009

Våren er her....

Jeg fikk en unik sjanse og da grep jeg øyeblikket...

5 kommentarer:

Jeanette Cecilie sa...

Så herlig bilde :)
Utrolg vårstemning og litt artig med den lille rosa :)

Daniel August sa...

Hei.

Ser du har funnet ut av det med bildene under innleggene, det var jo nemlig en Widget. Flott blogg.

Ser du siterer Voltaire, øverst på siden din, under banneret.

Har hørt min lærer prente det inn mange ganger i mediehistorietimene.

Mvh
Daniel

eba sa...

Herlig vårbilde!
Så flotte kort du lager!

Asil sa...

For et fantastisk bilde! :D

Du lager så masse lekkert altså! Har ikke vært så aktiv på kommentarfronten siste ukene, men jeg kommer sterkt tilbake! :) Men det bokskortet ditt - finnes det noe mal på det?

Ha en strålende lørdag!!

Angella sa...

Hei
Var det deg jeg snakket med på Minnehjørnet i dag?
Det var hyggelig... Skulle bare ønske jeg ikke hadde med meg to små... Det er ikke lett bestandig:)

Jeg legger deg til i bloggen min...Du lager så mye fint. Jeg lar meg inspirere;) Takk for titten!

Angella

Sy det...

Sy det...