fredag 31. juli 2009

konfirmasjon - album og kort

Et album og et kort jeg fikk bestilling på til en konfirmant i fjor.

Jeg fant bilder fra dette prosjektet og tenkte det kunne være
gøy å vise noe jeg lagde for over et år siden.

Jeg lagde en forside på et album og i permen satte jeg inn et hyggelig dikt.
Permene forsterket jeg ved å feste to plastlummer som jeg sydde rundt.
Da er det sikrere og man kan titte masse i albumet.
Det var bestemor som hadde samlet bilder av konfirmanten som hun satte inn i albumet med kommentarer og gode tilbakeblikk.

Dette diktet Passer godt til en konfirmant synes jeg.

Jeg laget fold-ut-kort. Forsiden ble prydet med tekst skrevet ut på
Silhouetten jeg hadde den gangen
Kortets innside ble dekorert med både pynteark og tekster.
Det ble satt av plass til å skrive en personlig hilsen.
En tag festet jeg inne i kortet, med en hilsen til konfirmanten.
Baksiden av kortet ble også puntet i samme stil.

Ingen kommentarer:

Sy det...

Sy det...