tirsdag 18. august 2009

Gratulerer

Et kort fra meg, til deg.
Gratulerer!Dette kortet ville jeg ha i duse farger og vintage stil, med sverting, blonder og charms.

En liten detalj er blomstene som er laget av bazzil og stemplet med swirls.

Inne i kortet har jeg maskert to stempler,
et tekst bakgrunnsstempel med ei jente i forgrunnen.
Det er et dikt om lykke stemplet på den ene siden
og på den andre siden er det plass til en egen personlig hilsen,

Bak på kortet, går flere av detaljene fra fronten og inne i kortet igjen.
Mitt personlige stempel er som alltid med...

2 kommentarer:

Renate Røverdatter sa...

Steike, det kortet hadde jeg blitt glad for. Mer glad for det enn en gave tror jeg.
Du er en kunstner.

Gunn-Elin sa...

WOW!!! For et mesterverk. Må se på det flere ganger for å få med meg alle detaljene.

Sy det...

Sy det...