onsdag 5. august 2009

Sukkersøtt - Jubileumsutfordring #1

Ja dette er mitt bidrag til
Sukkersøtt - Jubileumsutfordring #1 

Et kjærlighetskort.
Tro, håp og kjærlighet

Kortets framside stemplet mes stempler fra Stempelglede.
pyntet med roser hjerter og nøkkelen til hverandres hjerter.

Kortets bakside,
Hjerte opphøyet med 3D-puter og pyntet med bling.

Bretteteknikken er ikke avansert, men den er min tror jeg.
Innsiden kommer sakte men sikkert fram..
Her er hele kortetferdig brettet ut.
Her er baksiden brettet ut.

Kortet skjuler også en tag med en flott tekst og mulighet for en personlig hilsen.

Dette er laget med like mye kjærlighet jeg håper mottakerne vil ha for hverandre...
Alle stemplene er fra Stempelglede

22 kommentarer:

Unknown sa...

woow så lekkert :)

Renate Røverdatter sa...

For et kunstverk! Er det mulig å få oppskrift?

Aina sa...

WOW!!! Så utrolig flott! Du må da ha brukt forferdelig lang tid på alt dette.
Det må være noe av det flotteste jag har sett på lenge :O)
Du er utrolig kreativ og flink :O)

Anette sa...

WOOOOW, har ikke ord jeg.. Du er utrolig flink og profesjonell!! Kjempelekkert kort!!!

Linda sa...

Det må jeg si - Nydelig kort!! Takk for besøket :D Hyggelig med besøk fra gamle trakter!

Linda

Heidi sa...

Kjempelekkert kort!!!

Gunn-Elin sa...

Jeg er stum av beundring. Det finnes ikke ord som kan beskrive hvor flink du er.

Therese sa...

Wow! Noe av det fineste jeg har sett. For en innmari fin brette teknikk! Mon tro om du har lyst til å lære den bort?

Gleder meg til å titte i resten av bloggen din! Ha en fin helg og gratulerer så mye med sukkersøtt seieren!

Pia sa...

wow sååå super flot både i folde teknik og farver og med så mange lækre detaljer. Stort tillykke

Moia sa...

Nydelig kort, så mange fine detljer. Klemz fra Moia

Christine Schärfer sa...

Hej, har precis fått veta att du vann Sukkersötts jubeliumutmaning 1. Stort Grattis! Jag hittat hit genom deras länk. Du är otrolig fantasi full och gör så mycket fina saker. Fint kort och jag kan inte riktig förstå vikningen. Men fint och än en gång Grattis!

Kram
Christine

Katrine sa...

For et fantastisk flott kort Millamy!!!! Tror dette må være det flotteste kortet jeg har sett! Digga brettemåten. Gratulerer med seieren

Anonym sa...

Hei!;D
Gratulerer så mye med seieren, det var vellfortjent;D Nyydelig kort!!

Gro sa...

Hei og gratulerer med seieren. Det var et utrolig vakkert kort, med en fantastisk bretting.

Ønsker deg god helg.

Anonym sa...

For et nydelig kort. Gratulerer!

Eline sa...

Hei.
Gratulerer så mye med seieren!! For et utrolig vakkert kort. Og en spennende bretteteknikk! Dette må bare vinne mottakernes hjerter også.

Karin Dahl sa...

Hei og gratulerer så masse med førsteplassen. Det har du virkelig fortjent med et så utorlig flott kort. Kjempearttig brettetekknik og flott pyntet i duse fine farger.Med flotte detaljer.
Digger dette kortet:)

Marielle sa...

du er bare superflink! det er nydelig! har sett gjennom alle kortene du har laga nå! skulle ønske jeg var å flink;) hehe

Anonym sa...

Wauw et smukt kort.
Sikke mange helt fantastiske detaljer

Nina sa...

tror du jeg kan få en kopi av denne brett teknikken din, aller helst en i papir,
helst ønsker jeg meg flere va disse, har vel lagt igjen komentarer på noe men ta konatkt med meg på mail så kan vi vel få en ordnings på dette.

klem nina

ninajeanette2@hotmail.com

Anonym sa...

heihei:) E d muli å få mal på kortet ditt?? :))
kjempe flott kort med en artige brette teknikk:D

Vennleg helsing Hildegunn H :)

millamy sa...

Dessverre har jeg ingen mal på dette kortet, men det er laget av et helt ark... Du får prøve å brette og klippe etter bildene ;-)

Sy det...

Sy det...