fredag 23. januar 2009

Siste dag med Silhouetten 22.1.09

Denne Silhouetten har jeg hatt mye glede av, noen ganger har det vært litt problemer, men vi har alltid funnet en løsning.
Jeg har laget mange figurer og tekster, og helt på slutten fant jeg også ut hvordan jeg kunne bruke den til å skrive med kulepann.
Takk for godt samhold og mange fine stunder og alt det fine du har delt med meg.
I have had a lot of fun with my Silhouette, sometimes I have had some problems but we always found a solution.
I have made a lot of text an figures, and at the end I figured how to use a boldpen to write with it.


Du lurer vel på hvorfor i all verden jeg kvitter meg med min lille kjærlighet. Sannheten er at den skal byttes ut i noe bedre. JEg kommer til å fortelle alt om det når jeg får den. Se etter overskriften Gazellen er her.
You might wonder why I got rid of my little love. Thruly I'm repasing it for a better deal. I will tell about it when I get it. Just look for theh hedline The Gazelle is here...

Ingen kommentarer:

Sy det...

Sy det...